Finalist Masterchef Romania – sezonul I
Specializari in foodstyling si dezvoltare de retete industriale in Belgia si Sicilia.
Consultanta si concept de meniu in locatii din Bucuresti si din tara.
Evenimente, demonstratii culinare, antreprenoriat horeca, training-uri.
După câțiva ani de corporatism, vânzări, un Master în limbi străine și iluzia unei false împliniri, am descoperit bucătăria. De la finalist Masterchef România la Chef de Cuisine până la food stylist și consultant-entepreneur în industria Horeca am avut un drum condimentat de frumos
Odată cu participarea la MasterChef, mi-am dat seama cât de important este să faci ceea ce îți place cu adevărat pentru a putea evolua spiritual și intelectual. Bucătăria are o energie specială, fiind singurul domeniu în care, prin respect munca și sacrificiu, omul controlează cele patru elemente primordiale pentru a crea fericire. Am ales să renunț la tot în favoarea bucătăriei și să încerc să fac oameni fericiți, pentru a primi la rândul meu bucurie și echilibru.
Mi-am început cariera ca sous-chef la restaurantul „Morgan-La dud” , sub îndrumarea lui Chef Florin Dumitrescu și cred cu tărie în muncă, seriozitate și disciplină, refuzând să sar etapele de început ale bucătăriei, care în opinia mea, te călesc și te învață să respecți meseria. Am continuat prin deschiderea Autographe, un restaurant fusion cu concept inedit, care în câteva luni de la inaugurare s-a impus în topul locațiilor de gen din București. Am aflat cum arată fața întunecată a Horeca-ului autohton, am învățat o lecție importantă, apoi am continuat să mă specializez în foodstyling și dezvoltare de rețete industriale pentru un mare jucător din piața de food și food distribution europeană, în Belgia și Sicilia. Deasemenea, in ultimii 3 ani de zile, verile mi-au fost destinate evenimentelor private, in diverse locatii exclusiviste din tara.
In prezent, pe lângă consultanță, demonstrații culinare și evenimente , foodstyling-ul ocupă o parte importantă din activitatea mea, dezvoltând preparate pentru campaniile vizuale, ambalajele și imaginea mai multor companii multinaționale.
Să fii food stylist înseamnă să cunoști arta diversității. Un food stylist trebuie să producă poftă prin intermediul imaginilor, respectând linia fină dintre aspectul natural al ingredientelor și plating-ul studiat. Un bun food stylist trebuie să fie onest, pentru că ochiul și subconștientul uman sesizează orice urmă de artificialitate, să știe să asculte dorințele clientului și să le înțeleagă pe cele ale consumatorului. Pentru a putea transmite cât mai natural senzațiile vizuale ale unui preparat, trebuie să știi cum se gătește, cum se compune fiecare element și ce gust are.
Consider că dezvoltarea, provocările și reinventarea profesională trebuie să fie permanente, astfel încât în 2013 am participat și câștigat locul I, alături de asociatul meu Alex Petricean, la concursul Metro Chef-Ediția Bucătărie Italiană.
Doresc să schimb mentalități, nu neapărat să influențez mase. Dacă reușesc să fac câteva persoane să mănânce sănătos și să respecte natura, ingredientele și implicit pe sine, mă declar împlinit. „Think global, act local”, pentru că orice schimbare începe cu pași mici. Prin munca mea, îmi place să primesc feedback, să studiez reacții și să comunic. Îmi este tare dragă comunicarea vizuală, pe care încerc să o implementez în toate sferele activității mele. Deasemenea m-am implicat constant in numeroase proiecte educationale si sociale, menite sa promoveze educatia si cultura culinara precum si o alimentatie corecta si sustenabila.